مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 اسفند 1395 ساعت 08:552017-02-28اجتماعي

برخورد قاطع و قانونی با عرضه کنندگان حیوانات وحشی در خراسان جنوبی


مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی گفت: با توجه به ممنوعیت نگهداری و خرید و فروش حیات وحش، در صورت مشاهده هرگونه تخلف در این زمینه، با افراد خاطی بر اساس قوانین و مقررات به شدت برخورد می شود.

- برخورد قاطع و قانونی با عرضه کنندگان حیوانات وحشی در خراسان جنوبی مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی گفت: با توجه به ممنوعیت نگهداری و خرید و فروش حیات وحش، در صورت مشاهده هرگونه تخلف در این زمینه، با افراد خاطی بر اساس قوانین و مقررات به شدت برخورد می شود.

پرویز آرامنش در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، اظهارکرد: با توجه به فرا رسیدن روزهای پایانی سال و افزایش خرید و فروش غیرمجاز برخی جانوران، عده ای افراد فرصت طلب و سودجو در کنار فروش ماهی قرمز، اقدام به عرضه و فروش غیرمجاز حیوانات وحشی از جمله سمندر لرستانی، لاک پشت، مار می کنند.

وی ادامه داد: با توجه به ممنوعیت نگهداری و خرید و فروش حیات وحش بر اساس مواد 7 و 10 قانون شکار و صید، در صورت مشاهده هرگونه تخلف در این زمینه، ضمن توقیف حیوانات و رهاسازی آن ها در طبیعت، با افراد خاطی بر اساس قوانین و مقررات به شدت برخورد می شود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی افزود: گشت و نظارت مستمر توسط ماموران اجرایی یگان حفاظت محیط زیست استان از مراکز خرید و فروش ماهی قرمز و پرنده فروشی ها انجام می ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد قاطع و قانونی با عرضه کنندگان حیوانات وحشی در خراسان جنوبی

برخورد قاطع و قانونی با عرضه کنندگان حیوانات وحشی در خراسان جنوبی