مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 اسفند 1395 ساعت 03:312017-02-28بين الملل

مذاکرات سه جانبه در واشنگتن علیه کره شمالی


مقامات ارشد آمریکا، کره جنوبی و ژاپن مذاکراتی سه جانبه در واشنگتن به منظور محدود کردن منابع مالی برنامه های تسلیحاتی کره شمالی برگزار کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل "، مقامات ارشد آمریکا، کره جنوبی و ژاپن بامداد سه شنبه (دوشنبه به وقت آمریکا) در واشنگتن دیدار و درباره راه هایی برای محدود کردن منابع مالی برنامه های تسلیحاتی کره شمالی بحث و گفت وگو کردند.

بنا بر گزارش خبرگزاری رویترز ، در بیانیه مشترکی که این سه کشور منتشر کردند، آمده است: مقامات سه کشور، دیگر اقدامات در سطح اختیارات دولتی هر کشور از جمله روش هایی برای محدود کردن بیشتر منابع مالی برای برنامه های تسلیحاتی کره شمالی به ویژه اقدامات و فعالیت های غیرقانونی این کشور را بررسی کردند .

این بیانیه در ادامه می افزاید: در این گفت وگوها همچنین توافق شد که برنامه های موشکی و هسته ای کره شمالی تهدیدی مستقیم برای امنیت هر سه کشور است .

انتهای پیام/.

http://fna.

ir/A2JQ5A نظرات دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مذاکرات سه جانبه در واشنگتن علیه کره شمالی

مذاکرات سه جانبه در واشنگتن علیه کره شمالی