مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 اسفند 1395 ساعت 02:052017-02-27اجتماعي

افزایش ظرفیت هنرستان های فنی برای رشته های پرطرفدار


معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش سیاست های جدید وزارت آموزش و پرورش در توسعه متوازن و هدایت تحصیلی را تشریح کرد و گفت: برای سال آینده ظرفیت حداکثری ایجاد می کنیم تا اگر در جایی متقاضی برای ورود به رشته هایی داشتیم بتوانیم با ایجاد ظرفیتهای جدید .

- معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش سیاست های جدید وزارت آموزش و پرورش در توسعه متوازن و هدایت تحصیلی را تشریح کرد و گفت: برای سال آینده ظرفیت حداکثری ایجاد می کنیم تا اگر در جایی متقاضی برای ورود به رشته هایی داشتیم بتوانیم با ایجاد ظرفیتهای جدید در حد امکانات به حداکثر درخواست دانش آموزان پاسخ دهیم.

علی زرافشان در گفت وگو با ایسنا، درباره روند توزیع دانش آموزان دبیرستانی در شاخه ها و رشته های تحصیلی و نحوه هدایت تحصیلی در سال تحصیلی آینده توضیحاتی ارائه و اظهار کرد: هدایت تحصیلی یکی از چالش های وزارت آموزش و پرورش در سال 95 بود و به چند دلیل به یک موضوع چالشی تبدیل شد.

وی افزود: در سال های گذشته تنها 30 درصد دانش آموزان در اثر هدایت تحصیلی جابجایی مدرسه داشتند و گروهی بودند که عمدتا برای تحصیل در رشته فنی و حرفه ای و کاردانش یا مدرسه معارف از مدرسه محل تحصیل خود جدا می شدند و در واقع ما باید برای یک جمعیت 30 درصدی تدابیر خاصی اتخاذ می کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش ظرفیت هنرستان های فنی برای رشته های پرطرفدار

افزایش ظرفیت هنرستان های فنی برای رشته های پرطرفدار