مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 اسفند 1395 ساعت 00:512017-02-27سياسي

یادداشت/ انبارلویی نقد به مثابه تمسخر


رییس جمهور محترم بنای آشتی با منتقدین مشفق خود را ندارد و هر جا تریبونی به دست می آورد بنا ندارد به نقدها پاسخ اقناعی بدهد، اگر هم پاسخی را تدارک ببیند در قالب طنز ، - تمسخر و تحقیر می ریزد که این شیوه درستی نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس"، محمدکاظم انبارلویی طی یادداشتی در روزنامه رسالت نوشت: رییس جمهور محترم بنای آشتی با منتقدین مشفق خود را ندارد و هر جا تریبونی به دست می آورد بنا ندارد به نقدها پاسخ اقناعی بدهد، اگر هم پاسخی را تدارک ببیند در قالب طنز ، تمسخر و تحقیر می ریزد که این شیوه درستی نیست.

رییس جمهور از ابتدای تصدی دولت، منتقدین خود را با واژگان موهنی چون؛ بی سواد ، بی دین، بی قانون، حسود، افراطی ، کاسب تحریم، بی شناسنامه ، دنیاندیده، مستضعف فکری ، بیکار، متوهم ، دین نشناس، بزدل ، تخریبگر و .

نواخته است و در تازه ترین برخورد با منتقدین، آنها را متهم به آلزایمر سیاسی کرده است.

رییس جمهور در نخستین مجمع ملی سلامت علاوه بر این اتهام، شروع به تمسخر و تحقیر منتقدین کرد و باز هم بنا را بر متلک گویی گذاشت .

حتی رسانه ملی را هم در این استهزا بی نصیب نگذاشت.

بنده نمی خواهم وارد این حوزه شوم که این یک رویکرد اخلاقی نیست و حتی نمی خواهم بگویم که رییس جمهور بر اساس اصل 121 قانون اساسی سوگند خورده است مروج د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت/ انبارلویی نقد به مثابه تمسخر

یادداشت/ انبارلویی نقد به مثابه تمسخر