مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1395 ساعت 22:302017-02-27سياسي

تابش: سیاست حذف و دفع بی فایده است


نماینده مردم اردکان در مجلس به چهار وظیفه مهم در سطح ملی، اجتماعی و سیاسی، اصلاحات و مجلس اشاره کرد و گفت: درس مهم 7 اسفند برای ما قبول مسئولیت سنگین در شرایط جدید بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا تابش در سخنانی در مراسم سالگرد انتخابات مجلس دهم که از سوی فراکسیون امید برگزار شده بود ضمن تسلیت ایام رحلت حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: امیدوارم توفیق یابیم از ایشان درس منزلت و ایفای نقش اجتماعی زن و درس به هم پیوستگی مسئولت های زن مسلمان به عنوان دختر، همسر و مادر را با حضور موثر در جامعه بیاموزیم و به برکت آنها از افتادن به ورطه تحجر و تفرقه دور شویم.

نماینده مردم اردکان در مجلس در ادامه بیان کرد: هفتم اسفند، حماسه انتخاب مردم برای مجلس دهم است؛ حماسه ای که نشان داد می توان با تکیه بر قدرت آگاهی و مشارکت شهروندان و تدبیر و وحدت سیاسی بر همه محدودیت ها غلبه کرد.

این نماینده اصلاح طلب مجلس افزود: از ملت فهیم و آگاه و رهبری معظم انقلاب اسلامی که بسترساز مشارکت گسترده مردم در انتخابات بودند و همه دست اندرکاران امر اعم از بخش های اجرا ،نظارت و تامین نظم و امنیت و دولت محترم و شخص رییس جمهور که این حرکت مردم سالارانه ملت شریف را ساماندهی کردند، سپاسگزارم و به روح مجاهد نستوه و انقلابی مصلح آیت الله هاشمی رفسنجانی که نقش آفرینی مردم در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تابش: سیاست حذف و دفع بی فایده است

تابش: سیاست حذف و دفع بی فایده است