مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1395 ساعت 19:202017-02-27سياسي

انتخاب سید محمد خاتمی برآیند یک تحول مبارک در جامعه ایران بود


مشاور رسانه ای دولت احمدی نژاد گفت: احمدی نژاد در سال 89 مسئله هسته ای را حل کرده بود اما عده ای اجازه ندادند که این اتفاق بیافتد که ما به وقتش این موضوع را بیان خواهیم کرد.

- چرا که حالا نزدیک انتخابات است و فرصت خوبی برای بیان ناگفته ها پیش آمده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا عبدالرضا داوری عصر امروز طی سخنانی در نشست میراث اصلاحات که با موضوع بررسی توسعه سیاسی در دوران دولت اصلاحات در دانشگاه تهران برگزار شد با اشاره به عنوان این جلسه اظهار کرد: من اساساً با عنوان این جلسه مسئله دارم.

دانشگاه در دولت اصلاحات به چه معناست؟ آیا در سیاست گذاری های دانشگاهی و راهبردهایش از ابتدا تا امروز، دولت ها وزن و نقشی هم داشته اند؟ اساساً تغییر دولت ها چه تاثیری در راهبردهای مدیریت دانشگاهی داشته است؟ وی ادامه داد: دانشگاههای ما در دوران اصلاحات در مقاطعی دچار تحول شده اند اما این تحولات ناشی از دولت اصلاحات نبود بلکه از تحولی که در بطن جامعه به وجود آمده بود نشأت می گرفت که خود را در دانشگاه ها بازنمایی می کرد.

مشاور رسانه ای دولت احمدی نژاد با بیان اینکه انتخاب سید محمد خاتمی برآیند یک تحول مبارک در جامعه ایران بود گفت: اگر فرد دیگری غیر از آقای خاتمی یا حتی رقیب ایشان انتخاب می شد ما در واقع شکلی از خلافت اسلامی را در جمهوری اسلامی باز تولید ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب سید محمد خاتمی برآیند یک تحول مبارک در جامعه ایران بود

انتخاب سید محمد خاتمی برآیند یک تحول مبارک در جامعه ایران بود