مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1395 ساعت 19:102017-02-27دانش

امضا تفاهم نامه همکاری دانشگاه صدا و سیما با پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران


دانشگاه صدا و سیما با پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران تفاهم نامه همکاری امضا کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما"؛ بهره گیری از فرصت های مطالعاتی مشترک برای اعضای هیئت علمی و دوره دکتری بدون آزمون و همکاری های آموزشی، پژوهشی و مهارتی و تبادل استاد از مفاد این تفاهم نامه است.

سرپرست دانشگاه صدا و سیما در مراسم امضای تفاهم نامه که در پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران برگزار شد، گفت: نقش دانشگاه صدا و سیما در تربیت استادان و نخبگان عرصه های هنری و رادیو تلویزیون بی بدیل است.

دکتر اردشیر زابلی زاده افزود: دانشگاه صدا و سیما با پیشینه علمی50 ساله امروز در خدمت فرهنگ و هنر ایران زمین است و می تواند با همکاری های علمی، آموزشی، پژوهشی و مهارت آموزی در رشته های هنری به ویژه سینما، تلویزیون و رادیو تجربیات خود را در اختیار دانشگاه ها و دانشجویان کشور گذارد.

وی گفت: دانشگاه صدا و سیما حدود 100 نفر عضو هیئت علمی و هزار و 200 دانشجو دارد و تاکنون با بهره گیری از استودیوهای صدا و تصویر و کارگاه های مختلف هنری منشاء تربیت نیرو برای سازمان صدا و سیما و عرصه هنر کشور بوده است.

رییس پردیس هنرهای دانشگاه تهران هم در این مراسم گفت: این پردیس با 5 دانشکده و 120 عضو هیئت علمی؛ تربیت 3 هزار و 200 دانشجو در 45 رشته هنری را در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضا تفاهم نامه همکاری دانشگاه صدا و سیما با پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران

امضا تفاهم نامه همکاری دانشگاه صدا و سیما با پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران