مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1395 ساعت 18:502017-02-27حوادث

راه اندازی 30 پایگاه اورژانس هوایی در کشور


سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کشور با بیان اینکه ایجاد پایگاه های شهری، جاده ای و روستایی در دستور کار است، بیان کرد: ایجاد پایگاه های روستایی از اهمیت زیادی برخوردار است چرا که شاهد تصادفات و تلفات بسیاری در جاده های روستایی هستیم.

- سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کشور عنوان کرد راه اندازی 30 پایگاه اورژانس هوایی در کشور سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کشور با بیان اینکه ایجاد پایگاه های شهری، جاده ای و روستایی در دستور کار است، بیان کرد: ایجاد پایگاه های روستایی از اهمیت زیادی برخوردار است چرا که شاهد تصادفات و تلفات بسیاری در جاده های روستایی هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی اورژانس کشور، دکتر پیرحسین کولیوند در مراسم افتتاح مجهزترین پایگاه اورژانس هوایی قم اظهار کرد: برکات طرح تحول سلامت نصیب همه مردم شده است و به همت دولت، خیرین، مردم و مسوولانی که در حوزه بهداشت و درمان هستند اقدامات خوبی در حوزه بهداشت و درمان صورت گرفته است.

وی با اشاره به احداث بیمارستان های مختلف و افزایش تخت های بیمارستانی گفت: در بخش فوریت های پزشکی شاهد اقدامات قابل توجهی بوده و در شرایط کنونی 30 پایگاه هوایی در کشور راه اندازی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی 30 پایگاه اورژانس هوایی در کشور

راه اندازی 30 پایگاه اورژانس هوایی در کشور