مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1395 ساعت 18:452017-02-27اجتماعي

بسیج امکانات اهواز برای استقبال از مهمانان نوروزی


فرماندار اهواز از آمادگی این شهرستان برای پذیرایی از میهمانان نوروزی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اسماعیل ارزانی بیرگانی با بیان اینکه 10 کمیته برای استقبال و پذیرایی از گردشگران و میهمانان نوروزی تشکیل شده است، اظهار کرد: کمیته های حمل و نقل، خدمات امداد و نجات، خدمات انتظامی، امنیتی و ترافیک شهری، هماهنگی امور شهرداری ها و دهیاری ها، برنامه ریزی و آمار، خدمات اسکان و رفاه، نظارت و تنظیم بازار، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات، خدمات بهداشتی، سلامت و محیط زیست و اطلاع رسانی، تبلیفات و امور فرهنگی و فضای مجازی متشکل از دستگاه های اجرایی شهرستان، استقبال و پذیرایی از مهمانان نوروزی در این ایام را بر عهده دارند.

وی ادامه داد: 190 مدرسه در قالب 2 هزار کلاس درس برای اسکان مهمانان در ایام نوروز در نظر گرفته شده است و پیش بینی می شود، هرشب یک میلیون نفر پذیرش شود.

فرماندار اهواز همچنین از پیش بینی یک هزار و 200 تخته چادر برای اسکان مسافران خبر داد و گفت: 700 تخته چادر در نمایشگاه بین المللی و 500 تخته چادر نیز در پارک لاله اهواز نصب خواهد شد.

ارزانی بیرگانی به طرح تشدید نظارت نوروزی از سوی بهداشت اشاره و عنوان کرد: این طرح از اول اسفندماه اجرا شده است و تا 15فروردین ادامه دارد؛ در این طرح نظارت بر بهداشت محیط، اماکن عمومی، آب آشامیدن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج امکانات اهواز برای استقبال از مهمانان نوروزی

بسیج امکانات اهواز برای استقبال از مهمانان نوروزی