مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1395 ساعت 18:402017-02-27دانش

کاروان های راهیان نور دانشجویی «ریلی» به خوزستان سفر می کنند


با توجه به تصادفات و مشکلاتی که در جاده ها رخ می داد، تصمیم گرفته شد که دانشجویان دیگر استان ها به صورت "ریلی" به استان سفر کنند.

- کاروان های راهیان نور دانشجویی ریلی به خوزستان سفر می کنند مسئول بسیج دانشجویی خوزستان گفت: با توجه به تصادفات و مشکلاتی که در جاده ها رخ می داد، تصمیم گرفته شد که دانشجویان دیگر استان ها به صورت "ریلی" به استان سفر کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، بهمن شهریاری در چهارمین جلسه قرارگاه راهیان نور دانشجویی استان که امروز،(دوشنبه، 19 اسفندماه) در سالن جلسات حوزه ریاست دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار شد، اظهار کرد: تصمیم گرفته شده بود که زمان برگزاری اردوهای راهیان نور خوزستان با دوران اوج برگزاری اردوها هم زمان نباشد که این امر امروز رخ نداده است؛ البته در طول سال تعدادی اردو برگزار شد اما حجم عمده اردوهای امسال دوباره در دوران اوج سفرها قرار گرفت.

وی افزود: در جلسه گذشته روزهای 12 و 13 اسفندماه برای برگزاری اردوهای راهیان نور در نظر گرفته شده بود، چون این زمان دوران اوج اردوها نیست و مشکلات دانشگاه ها کمتر است و خدمت رسانی بهتری به دانشجویان انجام می شود.

بازه زمانی دیگر پس از 15 اسفندماه به ویژه 19 و 20 اسفندماه است که کاروان ها از سراسر کشور در خوزستان حضور دارند و تمام امکانات استانی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاروان های راهیان نور دانشجویی «ریلی» به خوزستان سفر می کنند

کاروان های راهیان نور دانشجویی «ریلی» به خوزستان سفر می کنند