مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1395 ساعت 17:552017-02-27اجتماعي

ایجاد پایگاه پژوهشی جنگل های هیرکانی


دومین پایگاه پژوهشی با هدف نگهداری اسناد، آرشیو اطلاعات و هماهنگی و مدیریت یکپارچه جنگل های هیرکانی در یکی از استان های شمالی ایجاد می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما" به نقل از سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، پایگاه مشترک پژوهشی جنگل های هیرکانی با مشارکت 3 دستگاه سازمان میراث فرهنگی، سازمان حفاظت از محیط زیست و سازمان جنگل ها و مراتع و آبخیزداری ایجاد می شود.

دومین کارگاه آموزشی جنگل های هیرکانی پس از گذشت دو روز به پایان رسید.

این پایگاه پژوهشی با هدف نگهداری اسناد، آرشیو اطلاعات و هماهنگی و مدیریت یکپارچه جنگل های هیرکانی در یکی از استان های شمالی ایجاد می شود.

دومین کارگاه آموزشی دو روزه ثبت جهانی جنگل های هیرکانی با میزبانی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و با حضور سازمان جنگل ها و مراتع و آبخیزداری کشور، سازمان حفاظت محیط زیست، کمیسیون ملی یونسکو، بنیاد سوکو و اتحادیه جهانی حفاظت از طبیعت (iucn) برگزار شده بود عصر دیروز فعالیت خود را به پایان رساند.

معاون میراث فرهنگی کشور در خصوص اهمیت ثبت پرونده هیرکانی در میراث جهانی گفت: ثبت پرونده جنگل های هیرکانی در فهرست آثار جهانی برای دولت و مردم ایران بسیار اهمیت دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد پایگاه پژوهشی جنگل های هیرکانی

ایجاد پایگاه پژوهشی جنگل های هیرکانی