مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1395 ساعت 17:102017-02-27اجتماعي

مرودشت آماده پذیرایی از میهمانان نوروزی


مسئول اداره میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری مرودشت از آمادگی این شهرستان برای پذیرای از گردشگران و میهمان نوروز 96 خبر داد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما"، مرکز فارس، سعید صفرزاده مسئول اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مرودشت گفت: با توجه به استقبال مسافران و گردشگران در نوروز 95 و پیش بینی رشد قابل توجه ورود مسافران در نوروز 96، اداره میراث فرهنگی شهرستان با همکاری آموزش و پرورش شهرستان تعداد 465 کلاس در سطح شهر و 60کلاس در مدارس حاشیه مرودشت را با امکانات مورد نیاز تجهیز کرده است.

صفرزاده افزود: این امکانات از روز 28 اسفند تا 15 فروردین در اختیار گردشگران نوروزی قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: همچنین طبق هماهنگی های صورت گرفته با مسئولان شهرستان، میهمانسرای ادارات ورزش و جوانان، کمیته امداد، بهزیستی و هلال احمر شهرستان نیز در صورت بارش باران در ایام نوروز، آمادگی لازم برای اسکان میهمانان نوروزی ورودی به شهرستان مرودشت را دارند.

مسئول اداره میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری مرودشت اضافه کرد: ظرفیت اقامتی شهرستان شامل 21 اتاق، 18 سوییت و 44 تخت است که برای اسکان گردشگران نوروزی مهیا است.

صفرزاده گفت: اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان، با برنامه ریزی و برگزاری برنامه های متنوع در این ایام، سعی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرودشت آماده پذیرایی از میهمانان نوروزی

مرودشت آماده پذیرایی از میهمانان نوروزی