مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1395 ساعت 11:252017-02-27دانش

راه اندازی 120 هزار شرکت دانش بنیان، هسته و واحد فناور در دانشگاه آزاد


در حاشیه چهارمین جشنواره «جهادگران علم و فناوری» تفاهمنامه ای میان دانشگاه آزاد اسلامی و سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری کشور در راستای حمایت از شرکت های دانش بنیان به امضا رسید.

- میرزاده در مراسم انعقاد تفاهم نامه با سازمان بسیج علمی و فناوری اعلام کرد راه اندازی 120 هزار شرکت دانش بنیان، هسته و واحد فناور در دانشگاه آزاد در حاشیه چهارمین جشنواره جهادگران علم و فناوری تفاهمنامه ای میان دانشگاه آزاد اسلامی و سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری کشور در راستای حمایت از شرکت های دانش بنیان به امضا رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا حمید میرزاده، رییس دانشگاه آزاد اسلامی امروز در چهارمین جشنواره جهادگران علم و فناوری با اشاره به راه اندازی 120 هزار شرکت دانش بنیان و هسته و واحد فناور و تاسیس 109 مرکز رشد در دانشگاه آزاد اسلامی، اظهار کرد: 70 درصد شرکت های دانش بنیان و هسته های فناور این دانشگاه طی 3 سال و نیم گذشته تاسیس شده اند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی افزود: 18 شرکت فناور دانشگاه آزاد نیز در استان های مختلف راه اندازی شده است که طبق برنامه ریزی ها این تعداد را به 31 عدد افزایش خواهیم داد.

وی با بیان اینکه برنامه داریم از شرکت های دانش بنیان که توسط دانشجویان این دانشگاه راه اندازی شده، حمایت کنیم گفت: در این راستا امکان دسترسی به 11 هزار کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی 120 هزار شرکت دانش بنیان، هسته و واحد فناور در دانشگاه آزاد

راه اندازی 120 هزار شرکت دانش بنیان، هسته و واحد فناور در دانشگاه آزاد