مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1395 ساعت 15:502017-02-26سياسي

اعطای وام 7 میلیون ریالی عتبات به دانشجویان وزارت علوم


صندوق رفاه دانشجویان وام 7 میلیون ریالی کمک هزینه سفرهای زیارتی را به دانشگاهیان دانشگاه های سراسری و فرهنگیان اعطا می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین فقیهی؛رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در دیدار با ذوالفقار یزدان مهر مسئول صندوق رفاه دانشجویان در وزارت علوم طی سخنانی اظهار داشت: در سال جاری 45000 دانشگاهی به عتبات عالیات اعزام شده اند که جهت تسهیل این سفر زیارتی با هماهنگی ستاد با بانک ملت به متقاضیان وام قرض الحسنه یک و یک و نیم میلیونی اعطا شده است.

رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان خواستار هم افزایی مجموعه ستاد و صندوق رفاه شد تا با استفاده از این وام، این سفر برای دانشجویان آسان تر شده و علاقمندان بیشتری از قشر دانشگاهی امکان تشرف به عتبات عالیات را داشته باشند.

در ادامه،ذوالفقار یزدان مهر رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم ضمن ابراز علاقمندی جهت همکاری در این حرکت عظیم فرهنگی اظهار داشت: گزارش هایی به ما می رسید که تعداد کمی از دانشجویان از وام صندوق رفاه استفاده می کنند؛ اما بعد از جلسات متعدد و اطلاع رسانی که انجام شد، در سال جاری تعداد قابل توجهی از دانشجویان با مراجعه به صندوق رفاه توانستند این وام را دریافت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای وام 7 میلیون ریالی عتبات به دانشجویان وزارت علوم

اعطای وام 7 میلیون ریالی عتبات به دانشجویان وزارت علوم