مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1395 ساعت 15:462017-02-26دانش

حذف پایان نامه ارشد فقط برای دانشجویان شرایط خاص است


معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج گفت: این مصوبه به هیچ عنوان در همه واحدهای دانشگاه آزاد اجرا نشده است و برای دانشجویانی که ناتوانی جسمی، - معلولیت یا موارد بسیار ویژه و خاص است.

اخبار دانشگاهی را از کانال اخبار دانشگاهی SNN.

ir" دنبال کنید شقایق معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج در گفت و گو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو در خصوص مصوبه جدید این دانشگاه مبنی بر کسب مدرک کارشناسی ارشد با گذراندن شش واحد درسی به جای ارائه پایان نامه و دفاع از آن گفت: این مصوبه به هیچ عنوان در همه واحدهای دانشگاه آزاد اجرا نشده است چرا که مستند به موارد خاص است و برای دانشجویانی که ناتوانی جسمی، معلولیت یا موارد بسیار ویژه و خاصی که به تبع آن دانشجو توانایی ارائه و دفاع از پایان نامه را ندارد اجرا می شود.

وی ادامه داد: همه دانشجویان دانشگاه آزاد موظف به ارائه پایان نامه و دفاع از آن هستند که این روند هم چنان به قوت خود باقی است و دانشجویان باید شش واحد عملی پایان نامه را دفاع کنند.

شقایق در پایان خاطر نشان کرد: این مصوبه تاکنون در دانشگاه آزاد واحد کرج اجرایی نشده و شما می توانید برای پی بردن به صحت این ماجرا این قضیه را از سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی نیز پیگیری کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف پایان نامه ارشد فقط برای دانشجویان شرایط خاص است

حذف پایان نامه ارشد فقط برای دانشجویان شرایط خاص است