مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1395 ساعت 15:402017-02-26سياسي

ستاد خدمات سفر "ری" چابک تر از سال گذشته است


فرماندار ویژه ری با بیان این که در راستای خدمات رسانی بهتر به مسافرین نوروزی، با تفویض اختیارات کامل به دستگاه های ذی ربط، سعی در چابک سازی ستاد خدمات سفرهای نوروز 96 این شهرستان شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما ، هدایت الله جمالی پور، معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه این شهرستان در جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفرهای نورزی شهرستان ری، گفت: امسال برای تسهیل در امر خدمات رسانی به مسافرین نوروزی، همه اختیارات به مجموعه های ذی ربط تفویض شده است.

همچنین مقرر شده است تا در بخش ها نیز ستادی متناظر به ریاست بخشداران تشکیل شود.

وی بر کنترل و نظارت بر اقلام ضروری مردم و مسافرین تاکید کرد و اظهار داشت: بر همه آنچه جزو مایحتاج اولیه مردم است باید به خوبی نظارت شود و دستگاه های نظارتی به هیچ عنوان نباید در ایام عید از وظیفه نظارتی خود غفلت کنند تا مبادا اقلام ضروری با قیمتی نامتعارف و یا با کیفیت نازل عرضه نشود.

رییس ستاد هماهنگی خدمات سفرهای نوروز 96 شهرستان، همچنین بر آمادگی اورژانس و بیمارستان های امدادرسان تاکیدی ویژه کرد و گفت: با توجه به موقعیت شهرستان ری که کریدور عبوری بسیاری از مسافرین نوروزی است، و همچنین به دلیل وقوع حوادث احتمالی در جاده ها، اورژانس ها باید بیش از پیش آماده باشند و بیمارستان های امدادرسان نیز باید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستاد خدمات سفر "ری" چابک تر از سال گذشته است

ستاد خدمات سفر "ری" چابک تر از سال گذشته است