مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1395 ساعت 15:352017-02-26ورزشي

احداث زورخانه بین المللی در شیراز


رییس هیئت ورزش های پهلوانی و زورخانه ای استان فارس گفت: شیراز در روزهای 12 و 13 اسفندماه میزبان مسابقات چهارگانه ورزش های پهلوانی و زورخانه ای کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا منطقه فارس، مظفر مختاری قبل از ظهر یکشنبه 8 اسفند در جمع خبرنگاران گفت: مسابقات کشوری پهلوانی و زورخانه ای در چهار رشته تیمی زورخانه ای، مرشدی، هنرهای فردی و کشتی پهلوانی، از روز 12 اسفند آغاز می شود.

او با بیان اینکه 550 ورزشکار، مربی و مسئول ورزش های پهلوانی و زورخانه ای کشور در این رقابت ها حضور خواهند داشت، گفت: این نخستین بار است که همزمان مسابقات چهارگانه ورزش های پهلوانی و زورخانه ای به میزبانی یک استان و شهر و با این وسعت برگزار می شود.

مختاری با یادآوری اینکه ورزشکاران شرکت کننده در این رقابت ها چهارشنبه یازده اسفند وارد شیراز می شوند، گفت: آیین افتتاحیه این مسابقات ساعت 18 پنجشنبه 12 اسفند در ورزشگاه شهید آیت الله دستغیب شیراز برگزار خواهد شد و پس از آن، تمام شرکت کنندگان در مراسم سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و غبارروبی در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) حاضر می شوند.

او اضافه کرد: در سفر اعضای تفیسا به استان فارس و شیراز، تفاهم نامه ای بین دانشگاه شیراز و فدراسیون ورزش های پهلوانی و زورخانه ای با هدف توسعه این ورزش در سطوح آموزشی و علمی منعقد شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث زورخانه بین المللی در شیراز

احداث زورخانه بین المللی در شیراز