مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1395 ساعت 15:262017-02-26فرهنگي

تصاویر جدید از افسر نمونه/ آغاز بازی حسن پورشیرازی


سریال افسر نمونه به تهیه کنندگی مهدی فرجی و کارگردانی مسعود آب پرور که هفته پیش در شهرک راه آهن کلید خورد این روزها در لوکیشن خانه اصلی در همان شهرک راه آهن ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از"، حسن پورشیرازی، هلیا امامی، ساغر عزیزی، آذین رئوف، حامد آهنگی امروز در لوکیشن شهرک راه آهن مقابل دوربین رفته و گروه با چند لوکیشن خارجی راهی ورزشگاه تختی خواهند شد.

افسر نمونه را پیمان عباسی نوشته و محمدرضا شریفی نیا، حسن پورشیرازی، زهیر یاری، هلیا امامی، ساغر عزیزی، اتابک نادری، پیام احمدی نیا، آذین رئوف، حامد آهنگی و.

بازیگران اصلی این سریال هستند.

افسر نمونه در لوکیشن های استادیوم تختی، فرودگاه امام و خانه ای در شهرک راه آهن تولید خواهد شد که قرار است از شبکه 5 سیما روی آنتن برود.

در خلاصه داستان سریال افسر نمونه آمده: بهمن و توفیق دو دوست قدیمی هستند که از برادر به هم نزدیک تر به نظر می رسند، آنها ناف دختر و پسرشان را به نام هم بریده اند.

اما بچه های آنها که امروز به سن ازدواج رسیده اند، راضی به این امر نیستند، این باعث می شود تمام این دوستی 30 ساله کم کم تحت الشعاع قرار بگیرد و.

دیگر عوامل این پروژه عبارتند از: مجری طرح: عزیز علیزاده، مدیر تصویربرداری: ناصر کاووسی، مدیر صدابرداری: اصغر آبگون، تدوین: بهرام آب پرور، طراح صحنه: امیر زاغری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصاویر جدید از افسر نمونه/ آغاز بازی حسن پورشیرازی

تصاویر جدید از افسر نمونه/ آغاز بازی حسن پورشیرازی