مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1395 ساعت 15:202017-02-26اقتصادي

خرید بیش از یک میلیارد ریال کتاب در نمایشگاه کتاب قم


مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: بیش از یک میلیارد ریال کتاب در دوازدهمین نمایشگاه کتاب قم به فروش رسید که از این مبلغ 650 میلیون تومان به صورت بن و مابقی به صورت نقدی خرید شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بی شک دوازدهمین نمایشگاه کتاب قم را می توان موفق ارزیابی کرد، استقبال کم نظیر شهروندان و فروش بالای نمایشگاه گواه این مدعا هستند و شاید بتوان تبلیغات تلویزیونی، شهری و همچنین ارائه بن و تخفیفات مناسب را از جمله نقاط قوت این دوره از نمایشگاه دانست.

مواردی نیز همچون فضای نامناسب برپایی نمایشگاه، پایین بودن تنوع در موضوعات کتب، مشکل ارائه بن به اتباع غیر ایرانی بود که موجب عدم رضایتمندی درصدی از خیل مشتاقان استقبال کننده از نمایشگاه شد که در این خصوص با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم به گفتگو پرداختیم.

سید موسی حسینی کاشانی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا با بیان اینکه دوازدهمین نمایشگاه کتاب قم نسبت به سال های گذشته استقبال بالاتری را شاهد بود، عنوان کرد: در بازدید از نمایشگاه و گفت وگو با غرفه داران، همه به استقبال مردم و فروش بالا اشاره داشتند.

اضافه شدن 150 میلیون تومان بن به دلیل استقبال شهروندان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم ادامه داد: یکی از سیاست های جدی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی این است که با برگزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید بیش از یک میلیارد ریال کتاب در نمایشگاه کتاب قم

خرید بیش از یک میلیارد ریال کتاب در نمایشگاه کتاب قم