مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1395 ساعت 15:212017-02-26اقتصادي

بیمه ها بسیاری از مقولات سوختگی را پوشش نمی دهند


رییس بیمارستان شهید مطهری با گلایه از عدم بیمه پماد، پانسمان و لباس سوختگی بیماران به هزینه یک میلیاردی درمان سوختگی 60 درصدی پرداخت و گفت: اگر طرح تحول سلامت نبود بیماران سوختگی بیچاره شده بودند و بیمارستان سوختگی نیز ورشکسته می شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو"، مصطفی دهمرده ای در نشست خبری درباره مباحث سوختگی به مناسبت نزدیک شدن به ایام چهارشنبه پایان سال اظهار داشت: متاسفانه بیمه ها به هیچ عنوان بسیاری از مقولات سوختگی از جمله لباس سوختگی را پوشش نمی دهند درحالیکه هر لباس سوختگی قیمتی برابر با 50 میلیون ریال دارد که باید بیمار در طول یک و نیم سال باید 4 لباس تهیه کند، یعنی به روایتی یک بیمار باید 200 میلیون ریال پول لباس سوختگی را از جیب پرداخت کند.

رییس بیمارستان شهید مطهری درباره میزان هزینه درمان بیماران سوختگی عنوان کرد: هزینه درمان یک بیمار سوختگی 60 درصد با در نظر گرفتن درمان هر سانت از سوختگی به همراه تجهیزات دیگر برابر با یک میلیارد تومان است، درحالیکه بسیاری از این بیماران که از خانواده های فقیر هستند حتی هزینه ایاب و ذهاب نیز ندارند.

دهمرده ای عنوان کرد: با وجود اینکه بیماران دچار سوختگی دارای مشکلات عدیده ای هستند ولی خوشبختانه طرح تحول سلامت خیلی به بیماران سوختگی کمک کرد زیرا اگر این طرح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمه ها بسیاری از مقولات سوختگی را پوشش نمی دهند

بیمه ها بسیاری از مقولات سوختگی را پوشش نمی دهند