مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1395 ساعت 15:152017-02-26اقتصادي

ایرانسل سرمایه گذاری برای ایجاد اشتغال در خراسان شمالی انجام نداده است


مدیرعامل شرکت مخابرات خراسان شمالی گفت: اپراتور ایرانسل به هیچ عنوان سرمایه گذاری خاصی برای ایجاد اشتغال در این استان انجام نداده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هاشمی در جلسه علنی شورای اسلامی شهر بجنورد افزود: درآمدهای حاصل از این اپراتورها از این استان خارج می شود و هیچ سرمایه گذاری نیز از سوی این نوع اپراتورها انجام نشده است.

باید تمهیداتی انجام شود تا سایر اپراتورها نیز در استان سرمایه گذاری کنند و نقاط کور و کوهپایه ای استان را پوشش دهند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 48 درصد جمعیت این استان در روستاها زندگی می کنند، اظهار کرد: کوهستانی و کوهپایه ای بودن این استان سبب شده تا حدود 60 درصد از روستاها تحت پوشش تلفن همراه اول قرار گیرند.

باید تمامی مناطق روستایی، مرزی و کوهپیایه ای تحت پوشش تلفن همراه اول قرار گیرند و در این زمینه باید سایر اپراتورها نیز همکاری لازم را انجام دهند.

هاشمی با بیان اینکه یک میلیون و 100 هزار مشترک در مخابرات خراسان شمالی وجود دارد، توضیح داد: از این تعداد 700 هزار مشترک سیار، 300 هزار مشترک ثابت و 100 هزار نیز مشترک اینترنت و ای دی اس ال هستند.

در این استان یک میلیون و 400 هزار مشترک تلفن همراه وجود دارد که از این تعداد 700 هزار مشترک تلفن همراه اول و 600 هزار نیز مشترک ایرانسل هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایرانسل سرمایه گذاری برای ایجاد اشتغال در خراسان شمالی انجام نداده است

ایرانسل سرمایه گذاری برای ایجاد اشتغال در خراسان شمالی انجام نداده است