مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1395 ساعت 15:052017-02-26دانش

بازنگری در ماموریت پارک های علم وفناوری کشور


مدیرکل دفتر سیاست گذاری و برنامه ریزی امور فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: پارک علم و فناوری البرز با پشتوانه مراکز تحقیقاتی موجود در استان می تواند به یکی از پارک های علم و فناوری ارزشمند در منطقه تبدیل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خسرو پیری در حاشیه دیدار از بخش های مختلف پارک علم و فناوری البرز که امروز یکشنبه، 8 اسفند ماه صورت گرفت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در حال حاضر 39 پارک علم و فناوری در کشور وجود دارد که با اضافه شدن دو پارک جدید تعداد پارک ها به 41 پارک افزایش می یابد.

پیری در خصوص برنامه های وزارت علوم برای توسعه هر چه بیشتر این پارک ها گفت: در سال جاری سعی کردیم برنامه های وزارت علوم در خصوص پارک ها عملیاتی تر شود.

وی افزود: اولین اقدامی که در این راستا مورد نظر قرار گرفت برندسازی بود، بنابراین از شرکت های کوچکی که پتانسیل بالایی داشتند، حمایت شد تا به برند تبدیل شوند.

پیری افزود: همچنین با توجه به اینکه فناوری یک بحث به روز است و ما نمی توانیم با فناوری 10 سال پیش حرکت کنیم، سعی کردیم یک بازنگری کلی در ماموریت های پارک های علم و فناوری به وجود آوریم.

وی، سازماندهی ارتباط پارک ها با دانشگاه ها و پژوهشگاه ها را به عنوان یکی دیگر از برنامه های وزارت علوم دانست و تصریح کرد: عمده مشکل ما در پارک های علم و فناوری نبود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازنگری در ماموریت پارک های علم وفناوری کشور

بازنگری در ماموریت پارک های علم وفناوری کشور