مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1395 ساعت 14:302017-02-26اجتماعي

محوطه سازی پروژه مقبره الشهدا تا پایان سال


مدیر عامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران با اشاره به اینکه محوطه سازی پروژه مقبره الشهدا تا پایان سال جاری به پایان می رسد، گفت: محوطه سازی مجموعه شامل نورپردازی کل پروژه، - ساخت آبنما، اجرای مسیر سنگ فرش و کاشت درخت در فضای بیرونی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهندس علیرضا جعفری، در ادامه بازدید از پروژه های در حال اجرای شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران در جریان روند اقدامات مجموعه مقبره الشهدا قرار گرفت و گفت:مقبره الشهدا دارای دو بخش اصلی و اداری است که بخش اداری جزو محوطه الحاقی به مجموعه است.

وی با اشاره به اینکه نمای خاص پروژه مقبره الشهدا برگرفته از معماری سنتی ایرانی است، گفت: کاشی کاری های و فعالیتهای محتوایی در دیوارهای مقبره الشهدا شامل کتیبه نگاری آیات قرآن کریم با خط کوفی در بالای پنجره های محوطه و دیوارهای پیرامون در حال انجام است.

وی ادامه داد: با توجه به حضور و شرکت جمع کثیری از مردم در مراسم های حسینیه امام حسن مجتبی(ع) هیأت رزمندگان غرب تهران و تدفین شهدای گمنام در جوار این مجموعه فرهنگی مذهبی، بنای یادمانی بر مزار شهدای گمنام در دست احداث است.

مدیر عامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران با اشاره به اینکه فلسفه حضور شهدا در فضاهای شهری منجر به زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا می شود، اف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محوطه سازی پروژه مقبره الشهدا تا پایان سال

محوطه سازی پروژه مقبره الشهدا تا پایان سال