مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1395 ساعت 14:252017-02-26اجتماعي

اعزام بیش از 400 هزار دانش آموز به اردوهای راهیان نور


معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش وپرورش گفت: تاکنون بیش از 400 هزار دانش آموز کشور به اردوهای راهیان نور اعزام شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی فیض درحاشیه تجلیل ازطلایه داران تعلیم و تربیت استان سمنان افزود: هدف اصلی آموزش وپرروش تربیت دانش آموزان است و فضای علمی و آموزشی بهانه هایی هستند تا دانش آموز در ابعاد مختلف رشد متوازن داشته باشند.

وی با اشاره به تربیت دانش آموزان مطابق با سندتحول بنیادین اظهارکرد: به تعبیری که درسند تحول بنیادین آموزش وپرورش آمده است باید دانش آموزی داشته باشیم که درساحت های مختلف آماده زندگی آینده شود.

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش وپرورش با بیان این که اردوی راهیان نور جز موقعیت های یادگیری به حساب می آید، تصریح کرد: این موقعیتها بیش از هرچیز می تواند ما را در تحقق اهداف اصلی آموزش و پرورش، یاری دهد.

فیض بابیان اینکه اردوی راهیان نور با همکاری نزدیک آموزش وپرورش و بسیج برگزار می شود، گفت: دانش آموزان سراسرکشور استقبال خوبی از اردوی راهیان نور داشته اند.

وی از اعزام بالغ بر 400 هزار دانش آموز کشور در اردوهای راهیان نور تاکنون خبرداد و گفت: پیش بینی ما این است که تا پایان تابستان سال 96 و خاتمه دوره یک ساله اردوها بالغ بر 750 هزار نفر به اردوی راهیان نور اعزام کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام بیش از 400 هزار دانش آموز به اردوهای راهیان نور

اعزام بیش از 400 هزار دانش آموز به اردوهای راهیان نور