مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1395 ساعت 14:102017-02-26پزشكي

مرکز درمانی شهید بهشتی، موزه سلامت زنجان


رییس مرکز درمانی شهید بهشتی زنجان اظهار کرد: این بیمارستان به عنوان موزه سلامت زنجان شناخته خواهد شد.

- علیرضا آرمان کیا در گفت وگو با خبرنگار ایسنا با اشاره به اینکه بیمارستان شهید بهشتی اولین بیمارستانی است که در زنجان در سال 1316 ساخته شده است، گفت: ساختمان مرکزی این بیمارستان که قدمت دیرینه ای دارد در حال حاضر برای افتتاح موزه سلامت تخلیه شده است و ساختمان های اطراف آن همچنان مشغول فعالیت درمانی خود هستند.

وی ادامه داد: بیمارستان شهید دکتر بهشتی که با نام قدیمی شهناز شناخته می شود به لحاظ تاریخچه ای که دارد به عنوان مکانی برای احداث موزه سلامت انتخاب شده است؛ چرا که این بیمارستان درسال 1316 هجری شمسی توسط روس ها در محله دروازه ارک زنجان ساخته شد و بعد از پیروزی انقلاب شکوهمند انقلاب اسلامی، نام آن به بیمارستان شهید بهشتی تغییر داده شد.

آرمان کیا خاطرنشان کرد: تا قبل از افتتاح بیمارستان های ولیعصر (عج) و آیت الله موسوی، این بیمارستان شامل بخش های کودکان، قلب و عروق، CCU، ICU بزرگسالان و کودکان، داخلی، اعصاب، عفونی، اعصاب و روان، چشم، گوش و حلق و بینی و بخش اورژانس بود.

هم اکنون تک تخصصی و مرکز آموزشی درمانی بیماری های اعصاب و روان است و دارای 116 تخت مصوب (ثابت) و 98 تخت فعال است و در حال حاضر شامل اورژانس سرپایی، بخش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز درمانی شهید بهشتی، موزه سلامت زنجان

مرکز درمانی شهید بهشتی، موزه سلامت زنجان