مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1395 ساعت 14:052017-02-26اجتماعي

هموارشدن مسیر توسعه کشور در صورت رفع دغدغه های معیشتی معلمان


مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به ضرورت حمایت و ایجاد دلگرمی برای فرهنگیان، گفت: آموزش و پرورش رکن اصلی توسعه کشور در عرصه های مختلف است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عباسعلی باقری در مراسم افتتاح طرح توسعه مرکز درمانی و بهداشتی فرهنگیان یزد، خدمت به فرهنگیان را خدمت به توسعه و پیشرفت کشور دانست و بیان کرد: رفع دغدغه فرهنگیان نقش مهمی در ارتقای کیفیت آموزش در مدارس و مراکز آموزشی ایفا می کند.

وی با بیان این که پیشرفت بیش از پیش جامعه و کشور مستلزم تقویت و حمایت از فرهنگیان است، اظهار کرد: اگر معلمان فارغ از دغدغه های معیشتی باشند مسیر توسعه کشور بیشتر و بهتر هموار می شود.

باقری آموزش و پرورش را رکن اصلی پیشرفت و توسعه عنوان کرد و ادامه داد: معلمان سربازان خط مقدم پیشرفت های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی هستند.

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به نقش معلمان، تصریح کرد: هر چقدر معلمان دلگرم تر باشند، مسیرهای توسعه و پیشرفت در حوزه های مختلف هموارتر می شود.

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود استان یزد را یکی از استان های شاخص در بحث مشارکت خیرین دانست و خاطرنشان کرد: وجود خیرین فعال در استان یزد نشانه وجود فرهنگ غنی کمک کردن به دیگران و احساس مسئولیت مردم یزد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هموارشدن مسیر توسعه کشور در صورت رفع دغدغه های معیشتی معلمان

هموارشدن مسیر توسعه کشور در صورت رفع دغدغه های معیشتی معلمان