مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1395 ساعت 13:552017-02-26حوادث

آدم ربایی برای سرقت تیرآهن


رییس پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سارقانی که برای سرقت محموله های تیرآهن اقدام به آدم ربایی کرده بودند، خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،" در تاریخ هجدهم آذر ماه امسال راننده یک کامیون با مراجعه به کلانتری 170 کهریزک به مأموران اعلام کرد که توسط چهار سرنشین یک دستگاه پراید مشکی ربوده شده و این افراد در ادامه با سرقت محموله کامیون حامل 23 تن میلگرد او را با دست و پای بسته شده در بیابان های اطراف تهران رها کرده و متواری شده اند .

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع سرقت به عنف و آدم ربایی به دستور رییس شعبه 103 دادگاه عمومی و انقلاب دادگاه کهریزک ، پرونده برای رسیدگی در اختیار پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

راننده کامیون در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: در حال تردد از محدوده محور بهشت زهرا(س) به سمت تهران بودم که یک دستگاه خودرو پراید مشکی با چهار سرنشین ، از پشت سر با کامیون من تصادف کرد.

برای بررسی میزان خسارت توقف کرده و از ماشین پیاده شدم که ناگهان در حین صحبت، سرنشینان پراید به سمت من حمله ور شده و پس از ضرب و شتم شدید اقدام به بستن دست و پاهایم کرده و مرا داخل صندوق عقب خودرو پراید انداخته و پس از گذشت چند ساعت و در تاریکی شب در بیابان های اطراف تهران که بعدا متوجه شدم منطقه چهاردانگه است ، با همان دست و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آدم ربایی برای سرقت تیرآهن

آدم ربایی برای سرقت تیرآهن