مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1395 ساعت 13:562017-02-26حوادث

سرقت محموله های آهن با شگرد تصادف ساختگی+عکس


یک باند 4 نفره که از طریق ایجاد تصادف ساختگی با کامیون های حمل آهن اقدام به سرقت از آن ها می کردند، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از"، در 18 آذر امسال راننده یک کامیون با مراجعه به کلانتری 170 کهریزک به مأمورین اعلام داشت که توسط چهار سرنشین یک دستگاه پراید مشکی ربوده شده و این افراد در ادامه با سرقت محموله کامیون (23 تن میلگرد) او را در بیابان های اطراف تهران، با دست و پای بسته شده رها و خودشان از محل متواری شدند.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع سرقت به عنف محموله و اقدام به آدم ربایی و به دستور رییس شعبه 103 دادگاه عمومی و انقلاب دادگاه کهریزک، پرونده جهت رسیدگی در اختیار پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

راننده کامیون در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: در حال تردد از محدوده محور بهشت زهرا به سمت تهران بودم که یک دستگاه خودرو پراید مشکی با چهار نفر سرنشین، از پشت سر با خودرو کامیون بنده تصادف کرد.

جهت بررسی میزان خسارت توقف کرده و از ماشین پیاده شدم که ناگهان در حین صحبت، سرنشینان پراید به سمت من حمله ور شده و پس از ضرب و شتم شدید اقدام به بستن دست و پاهایم کرده، مرا داخل صندوق عقب خودرو پراید انداخته و پس از گذشت چند ساعت و در تاریکی شب در بیابان های اطراف تهران که بعدا متوجه شدم منطقه چهاردانگه است، با ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرقت محموله های آهن با شگرد تصادف ساختگی+عکس

سرقت محموله های آهن با شگرد تصادف ساختگی+عکس