مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1395 ساعت 13:562017-02-26سياسي

اظهارات تازه فاطمه هاشمی درباره زندگی و درگذشت آیت الله


پدرم از شنیدن خبر رد صلاحیت خود خیلی خوشحال شد.

برایش پیغام آورده بودند و می دانستند که در شورای نگهبان چه می گذرد.

- فاطمه فرزند ارشد آیت الله هاشمی رفسنجانی و همراه همیشگی او در دوران حیاتش می گوید که آیت الله برای انتخابات 96 برنامه هایی داشت؛ او درباره دلایل کاندیداتوری پدرش در انتخابات ریاست جمهوری 92 نیز این تصمیم را خلاف نظر خانواده آیت الله فقید عنوان می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصر ایران به نقل از ایسنا، فرزند ارشد خانواده هاشمی و خواهر محسن، فائزه، مهدی و یاسر همچنین از روزهای آخر حیات آیت الله می گوید ، روزهایی که اکبر سیاست ایران نگران بود و در عین حال این نوید را می داد که می توان بهترین ها را برای مردم فراهم کرد، شاید در مسیری که امروز فرزندان آیت الله می خواهند ادامه دهنده آن باشند.

وضعیت مخالفان و منتقدان آیت الله هاشمی رفسنجانی، علت عدم پذیرش امامت نماز جمعه و واکنش آیت الله راجع به توهین ها و تخریب ها از جمله محورهای گفت وگوی ایسنا با فاطمه هاشمی رفسنجانی است.

متن کامل این گفت وگو را در زیر می خوانید:آخرین بار چه زمانی با آیت الله هاشمی رفسنجانی صحبت کردید و چگونه از رحلت ایشان مطلع شدید؟روز یک شنبه 19 دی من سه مرتبه با پدرم تلفنی صحبت کردم؛ دو بار ایشان با من تماس گرفتند و یک مرتبه نیز من بابت گرفتن وقت برای ریاست دانشگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اظهارات تازه فاطمه هاشمی درباره زندگی و درگذشت آیت الله

اظهارات تازه فاطمه هاشمی درباره زندگی و درگذشت آیت الله