مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1395 ساعت 13:462017-02-26اجتماعي

نیروهای پرورشی افزایش می یابند


معاون پرورشی و فرهنگی وزیرآموزش و پرورش گفت: با توجه به افزایش ساعات پرورشی در سال آینده درصدد خواهیم بود تا تعداد نیروهای پرورشی نیز افزایش یابند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو"، مهدی فیض اظهارکرد: باتوجه به رویکرد وزیر آموزش و پرورش مبنی بر مدرسه محوری و تأکید بر پررنگ کردن نقش تربیتی مدرسه ، نیازمند تجدیدنظر درخصوص ساختار نیروی انسانی در مدارس یک ضرورت است.

معاون فرهنگی و پرورشی وزیر آموزش و پرورش افزود: براساس رویکردهای جدید تربیتی مدرسه پایگاه اصلی تربیت است، بنابراین برای تحقق این رویکرد در سال تحصیلی آینده، احتمال افزایش نیرو و ساعات پرورشی در درون مدارس وجود دارد.

فیض تصریح کرد: در فرآیند تربیت، بیش ازآنکه متون درسی تعیین کننده باشند، معلمان تعیین کننده هستند، بنابراین معلمان دروس مختلف می توانند همزمان با انتقال دانش و تخصص خود به دانش آموز با رفتار خوب خود، فعالیت تربیتی انجام دهند .

وی نقش معلم در فرآیند تربیتی را کلیدی ترین نقش دانست وخاطرنشان کرد: برقراری ارتباطات تعاملی معلمان با دانش آموزان ، اخلاق معلمی، نقش معلم در تربیت دانش آموز و تقویت نقش مشاوره ای معلم از جمله موضوعاتی است که در راستای رویکردهای جدید تربیتی، دردوره های تربیت معلم به آن پرداخته خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروهای پرورشی افزایش می یابند

نیروهای پرورشی افزایش می یابند