مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1395 ساعت 13:312017-02-26اجتماعي

هرمعلمی بخواهد از عضویت در صندوق انصراف دهد اما این به ضررتان است


وزیر آموزش وپرورش با بیان اینکه باید از زبده ترین نیروها در مقطع ابتدایی استفاده شود، گفت: توجه به آموزش دوره ابتدایی اساس توسعه کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو"، فخرالدین دانش آشتیانی در اختتامیه گردهمایی مشترک اعضای شورای معاونان و مدیران کل آموزش وپرورش که در اردوگاه شهید باهنر برگزارشد، ضمن تشکر از معاونان و مدیران کل استانی بابت خدمات مطلوب به فرهنگیان کشور، اظهارکرد: وزارت آموزش و پرورش نیازمند برنامه های بلندمدت است تا درسال های آینده و در گردهمایی های آتی، فقط در مورد مسائل آموزشی بحث و تبادل نظر شود و این فقط در سایه برنامه ریزی هدفمند ومدیریت برنامه محور شکل می گیرد.

نمایندگان مجلس نباید در امور اجرایی مدیران آموزش و پرورش دخالت کنند دانش آشتیانی با اشاره به برنامه های کوتاه مدت آموزش وپرورش در خصوص تصویب بودجه و احکام برنامه ششم توسعه، بر تعامل مثبت میان مدیران استانی و نمایندگان مجلس تاکید کرد و افزود: تمامی نمایندگان با هر تفکر و از هرجناح، باید در جلسات استانی و منطقه ای مدیران آموزش وپرورش دعوت شوند، زیرا این افراد، نمایندگان مردم هستند.

عضوکابینه تدبیروامید با بیان اینکه نمایندگان مجلس نباید در امور اجرایی مدیران آموزش و پرورش دخالت کنند؛ عنوان کرد: این خوب نیست که نتیجه مبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هرمعلمی بخواهد از عضویت در صندوق انصراف دهد اما این به ضررتان است

هرمعلمی بخواهد از عضویت در صندوق انصراف دهد اما این به ضررتان است