مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1395 ساعت 13:102017-02-26دانش

تقبیح سیاست های آمریکا در بیانیه نامزدهای اسکار 2017


در مدار چند درجه _ علمی امروز اخباری درباره تقبیح سیاست های آمریکا در بیانیه نامزدهای اسکار 2017 ، بازگشت بیش از 500 نخبه علمی به کشور و .

را می خوانید.

- دبیر ستاد توسعه فناوری نانو معاونت علمی و فناوری از بازگشت بیش از 500 نخبه به کشور خبر داد و گفت: در بنیاد ملی نخبگان از این افراد حمایت می شود.

سعید سرکار در سومین نشست سرآمدان علمی ایران با اشاره به بازگشت بیش از 500 نفر از نخبگان علمی ایرانی به کشور گفت: بیش از 100 نفر از این افراد از برترین دانشگاه ها و مراکز علمی سراسر جهان به کشورمان بازگشته اند و در بنیاد ملی نخبگان بر اساس آیین نامه جدید ، از اساتیدی که زمینه بازگشت ایرانیان تحصیل کرده مقطع پسا دکتری را فراهم کنند، حمایت می شود.

سرکار با اشاره به اعتبارسنجی سرآمدان علمی کشور بر اساس معیارهای تولید علم گفت: اعتبار علمی تمام سرآمدان علمی با در نظر گرفتن نقش آنان در اعتلای جایگاه علمی ایران، بر اساس معیارهای گوناگون پیش بینی شده در فدراسیون سرامدان علمی کشور بررسی می شود.

وی از حضور 101 نفر در طبقه بندی سرآمدان کشور خبر داد و گفت: جایگاه این افراد بر اساس عملکرد سال گذشته و نقشی که در ارتقا رتبه علمی ایران داشته اند تغییر می کند که همین موضوع، زمینه ساز شکل گرفتن رقابتی سازنده میان فعالان علمی کشور می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقبیح سیاست های آمریکا در بیانیه نامزدهای اسکار 2017

تقبیح سیاست های آمریکا در بیانیه نامزدهای اسکار 2017