مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1395 ساعت 12:462017-02-26دانش

امید خبر داد شناسنامه دار شدن مراکز دانشگاه جامع علمی کاربردی با تصویب اساسنامه


رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی با بیان اینکه تمامی مراکز دانشگاه تا مهر ماه سال 96 باید دارای اساسنامه و شخصیت حقوقی شوند، گفت: پیش نویس اساسنامه تیپ مراکز به زودی برای اقدام در اختیار واحدهای استانی قرار می گیرد.

- شناسنامه دار شدن مراکز دانشگاه جامع علمی کاربردی با تصویب اساسنامه رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی با بیان اینکه تمامی مراکز دانشگاه تا مهر ماه سال 96 باید دارای اساسنامه و شخصیت حقوقی شوند، گفت: پیش نویس اساسنامه تیپ مراکز به زودی برای اقدام در اختیار واحدهای استانی قرار می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه " به نقل از روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، محمدحسین امید رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی در جلسه رؤسای مراکز آموزش علمی کاربردی استان بوشهر گفت: با توجه به اینکه دانشگاه جامع علمی کاربردی یک دانشگاه کارآفرین است، درصورتی که خانواده ها با ماهیت اصلی این دانشگاه آشنا شوند علاقه مند به تحصیل فرزندان خود در این دانشگاه خواهند شد.

رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی با بیان اینکه پیش بینی می شد در سال 95 این دانشگاه 870 هزار دانشجو داشته باشد و در پایان برنامه ششم توسعه یعنی پایان سال 99 تعداد دانشجویان این دانشگاه به 660 هزار نفر برسد، تأکید کرد: اکنون جمعیت دانشجویی این دانشگاه در حال حاضر نزدیک به 450 هزار نفر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امید خبر داد شناسنامه دار شدن مراکز دانشگاه جامع علمی کاربردی با تصویب اساسنامه

امید خبر داد شناسنامه دار شدن مراکز دانشگاه جامع علمی کاربردی با تصویب اساسنامه