مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1395 ساعت 09:352017-02-26سياسي

شناسایی بیش از 180 نقطه حادثه خیز در کهگیلویه و بویراحمد


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: 12نقطه بحرانی حادثه خیز در استان تا قبل از شروع سفرهای نوروزی حذف خواهند شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی خوانپایه در جمع خبرنگاران افزود: 180 تا 190 نقطه حادثه خیز در استان شناسایی شده است که بر اساس اولویت بحرانی بودن برای حذف آنها برنامه ریزی می شود.

وی با اشاره به اینکه برنامه ریزی ها برای ایام نوروز به دو صورت قبل از سفر و حین سفر هستند، بیان کرد: نصب سیستم های حمل و نقل هوشمند در 15 نقطه از محورهای اصلی "یاسوج-اصفهان"، "یاسوج- بابامیدان"، "گچساران-بابامیدان" و "گچساران-باشت" از دیگر تمهیدات برای ایام تعطیلات سال جدید است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: خط کشی معابر برون شهری، نصب تابلو و علائم عمودی و افقی، شست و شوی تابلوها و علائم تونل ها، روشنایی تونل ها و معابر برون شهری از جمله اقدامات و برنامه های اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان برای ایام تعطیلات سال جدید است.

خوانپایه تصریح کرد: کنترل و نظارت بر حوزه حمل و نقل به ویژه حمل و نقل مسافر، سرکشی و بازدید از مراکز معاینه فنی در استان کهگیلویه و بویراحمد، کنترل و نظارت بر ناوگان وانت باری و تشکیل جلسات لازم با اعضا و نهاد های مربوطه از دیگر برنامه های مربوط به این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی بیش از 180 نقطه حادثه خیز در کهگیلویه و بویراحمد

شناسایی بیش از 180 نقطه حادثه خیز در کهگیلویه و بویراحمد