مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1395 ساعت 09:302017-02-26ورزشي

دکتر کیهانی: افت بهداد سلیمی به علت مصدومیت نیست


پزشک معالج بهداد سلیمی وزنه بردار فوق سنگین تیم ملی وزنه برداری گفت: زانوی بهداد مشکل خاصی ندارد و او بزودی به شرایط عادی باز می گردد.

- در پی عملکرد ضعیف بهداد سلیمی وزنه بردار فوق سنگین تیم ذوب آهن اصفهان در فینال لیگ برتر وزنه برداری و انتشار اخباری مبنی ایجاد شرایط حاد در زانوی بهداد سلیمی و فرا رسیدن زمان خداحافظی این وزنه بردار دکتر سهراب کیهانی پزشک معالج بهداد سلیمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صداوسیم"ا افزود: بهداد سلیمی در فینال لیگ برتر وزنه برداری نتوانست موفق عمل کند و علت اصلی این مسئله این است که او بعد از بازی های المپیک استراحت مطلق داشته و مدت ها تمرین نکرده است.

وی گفت: تمرین نکردن چند ماهه بهداد سلیمی باعث شده است تا بدنش از حالت آمادگی خارج شود و نتواند آنطور که انتظار می رود در مسابقات ظاهر شود.

ورزشکاری که در این سطح حرفه ای عمل می کند باید همیشه حداقل تمرین را همیشه داشته باشد و خود را در یک سطح معین از آمادگی نگه دارد.

دکتر کیهانی در پاسخ به اینکه برخی رسانه های خبری اعلام کرده اند که پزشک معالج و فیزیوتراپ بهداد سلیمی اجازه وزنه زدن در لیگ را به وی نداده اند افزود: اخباری که در این رابطه منتشر شده است صحت ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دکتر کیهانی: افت بهداد سلیمی به علت مصدومیت نیست

دکتر کیهانی: افت بهداد سلیمی به علت مصدومیت نیست