مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1395 ساعت 09:262017-02-26سياسي

کارگاه های تولید دروغ و تهمت، سه شیفته شده اند


از انتشار عکس اش معذوریم ولی چندی پیش در کانال های یکی از همین جریان های بی اخلاق، عکسی از جوانی با ته ریش در یک محفل عیش و نوش با دختران آنچنانی منتشر شد و زیرش این توضیح را نوشتند که این پسر فلان مقام دولتی است که در اروپا خوش می گذراند و .

- از انتشار عکس اش معذوریم ولی چندی پیش در کانال های یکی از همین جریان های بی اخلاق، عکسی از جوانی با ته ریش در یک محفل عیش و نوش با دختران آنچنانی منتشر شد و زیرش این توضیح را نوشتند که این پسر فلان مقام دولتی است که در اروپا خوش می گذراند و حال آن که آن عکس اساساً ربطی به هیچ فرد ایرانی نداشت و یک شهروند اروپایی را نشان می داد.

عصر ایران؛ جعفر محمدی - تا زمانی که در سپهر سیاسی ایران، اصولگرایان و اصلاح طلبان اصیل رقابت می کردند، فضای اخلاقی جامعه و مشخصاً عرصه سیاست، بسیار منزه تر از امروز بود، به عنوان مثال انتخابات ریاست جمهوری 1376 را به یاد آورید که یک رقابت تمام بین دو جریان اصلی سیاسی کشور وجود داشت که البته در آن ایام به جناح راست و جناح چپ موسوم بودند.

در آن انتخابات، دو جناح با تمام قوا مقابل هم ایستاده بودند و از هیچ تلاشی برای مغلوب کردن حریف فروگذار نمی کردند.

آنها یکدیگر را نقد و ای بسا گاه در انتقاد از هم، مبالغه نیز می کردند ولی فضای عمومی رقابت ها، آکنده از دروغ پردازی و کارها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگاه های تولید دروغ و تهمت، سه شیفته شده اند

کارگاه های تولید دروغ و تهمت، سه شیفته شده اند