مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1395 ساعت 09:262017-02-26بين الملل

نفوذ مکرر جاسوسان رژیم صهیونیستی به خاک سوریه


شبکه دو تلویزیون رژیم صهیونیستی از نفوذ مکرر نیروهای ویژه وابسته به ارتش این رژیم به خاک سوریه با هدف جمع آوری اطلاعات و جاسوسی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو این شبکه غیردولتی رژیم صهیونیستی شب گذشته یک گزارش تصویری پخش کرد که نشان می داد یگان ویژه "کرکس" وابسته به نیروی اطلاعات میدانی ارتش رژیم صهیونیستی وارد مرزهای سوریه در شمال اسراییل شده است.

"دنی کشمارو" گزارشگر این شبکه نیز در جریان حضورش در مرزهای سوریه به همراه این یگان شبانه و با پای پیاده وارد روستایی دورافتاده در عمق خاک سوریه که حدودا نیم کیلومتر با مرزهای سرزمین های اشغالی فاصله دارد، شده بود.

کشمارو گفت: ما توانستیم به همراه نیروهای ارتش از آنجا همه چیز را بشنویم و ببنیم.

این گزارش همچنان نشان داد که سربازان به صدای خودروهای زرهی که در نزدیکی در حال عبور بودند، گوش می دادند و روند درگیری بین ارتش سوریه و نیروهای مخالف و نیز کارهای برخی سوری هایی که در روستای نزدیک مرزهای اسراییل زندگی می کنند را زیر نظر گرفته بودند.

در این گزارش آمده است، نیروهای این یگان از تجهیزات استراق سمع و تجهیزات جاسوسی برای شنود مکالمات و رصد تحرکات نیروهای ارتش سوریه و گروه های مخالف مسلحی که در منطقه جولان و جنوب سوریه همراه ارتش این رژیم تلاش می ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نفوذ مکرر جاسوسان رژیم صهیونیستی به خاک سوریه

نفوذ مکرر جاسوسان رژیم صهیونیستی به خاک سوریه