مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1395 ساعت 09:252017-02-26اقتصادي

یکسان سازی سقف معافیت مالیاتی


بعد از ایجاد ابهام برای گروه های کارگری مبنی بر تفاوت 500 هزار تومانی سقف معافیت مالیاتی بین کارکنان دولتی و غیردولتی قرار است این موضوع در جلسه امروز کمیسیون تلفیق مجدد بررسی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، در جریان بررسی لایحه بودجه 96 دیروز مصوبه ای در مجلس به تصویب رسید که واکنش گروه های کارگری را در پی داشت.

در حالی که در تبصره 6 لایحه بودجه 96، سقف معافیت مالیاتی برای سال آینده بدون تفکیک بین کارکنان شاغل در دستگاه های دولتی و غیردولتی برای هر فرد 180 میلیون ریال در سال (1.

5 میلیون تومان در ماه) تعیین شده بود اما دیروز سقف معافیت مالیاتی در مجلس برای کارمندان دولت 240 میلیون ریال در سال (2 میلیون تومان در ماه) و برای سایرین (کارکنان شاغل در بخش های غیردولتی) نیز همان 180 میلیون ریال تعیین شد.

فاصله 500 هزار تومانی سقف معافیت مالیاتی برای کارکنان دولت و سایرین برای عموم مردم از جمله کارگران ابهام ایجاد کرد که کارگران در گروه سایرین قرار می گیرند.

در همین زمینه فرامرز توفیقی مشاور عالی مجمع نمایندگان کارگران کشور با انتقاد از این مصوبه گفت: طبق آمار رسمی سازمان تامین اجتماعی، این سازمان 13 میلیون نفر بیمه شده مستقیم دارد که اگر این میزان در متوسط 3.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یکسان سازی سقف معافیت مالیاتی

یکسان سازی سقف معافیت مالیاتی