مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1395 ساعت 09:202017-02-26اقتصادي

معافیت مالیاتی 25 درصدی برای تعاونی های تامین نیاز


معاون وزیر تعاون از پیش بینی معافیت مالیاتی 25 درصدی برای تعاونی های تامین نیاز خبر داد و ابراز امیدواری کرد: حجم صادرات تعاونی ها تا پایان امسال به سه میلیارد دلار برسد.

- سیدحمید کلانتری در گفت وگو با ایسنا با اشاره به کارکرد تعاونی ها در ایجاد اشتغال پایدار تصریح کرد: با توجه به نقش موثر تعاونی ها در عرصه کارآفرینی و خلق فرصتهای شغلی جدید، در دولت یازدهم افزایش بهره وری و کیفی سازی فعالیت تعاونی ها مورد تاکید بسیاری قرار گرفته است.

وی ادامه داد: در طول دولت یازدهم بیش از 16 هزار تعاونی جدید در کشور تاسیس شده که برای 235 هزار نفر اشتغالزایی داشته است.

معاون امور تعاونی های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استفاده از پتانسیل تعاونی ها در ایجاد فرصتهای شغلی جدید را یکی از هدفگذاری های دولت برشمرد و تصریح کرد: وزارت تعاون در راستای تقویت تشکل های تعاونی، جوانان تحصیل کرده و فارغ التحصیلان دانشگاهی را که به راه اندازی شرکتهای تعاونی اقدام کنند مورد حمایت قرار می دهد.

وی در ادامه توسعه صادرات محصولات تعاونی را از جمله برنامه های وزارت تعاون عنوان کرد و گفت: سال گذشته حجم صادرات تعاونی ها یک میلیارد و 700 میلیون دلار بود که با هدفگذاری صورت گرفته و تشویق و حمایت از تعاونی های صادراتی، امیدواریم این رقم تا پایان سال به سه میلیارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معافیت مالیاتی 25 درصدی برای تعاونی های تامین نیاز

معافیت مالیاتی 25 درصدی برای تعاونی های تامین نیاز