مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1395 ساعت 09:102017-02-26سياسي

وضعیت نامناسب پوشش در ادارات خصوصی


جانشین قائم مقام وزیر کشور در ستاد صیانت و حقوق شهروندی و عفاف و حجاب وزارت کشور با اشاره به وضعیت مطلوب پوشش در ادارات دولتی، گفت: در ادارات و شرکت های خصوصی، - با توجیه اینکه دولتی نیستند، وضعیت مناسبی از نظر پوشش وجود ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی ملازاده در ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی استان همدان، با بیان اینکه روند ارزیابی و بازرسی های انجام شده در همدان نسبت به سایر استان ها مطلوب است، اظهار کرد: بازرسی ها در استان با نیت دست گیری و نه مچ گیری انجام شده و در حوزه فرهنگی ادارات موثر بوده است.

وی با اشاره به اجرای طرح تجمیع جلسات ستاد صیانت در دستگاه های استان و انجام بازرسی ها، تصریح کرد: طرح تجمیع جلسات ستاد صیانت در استان همدان به عنوان طرح کلی و اجرایی برای دیگر استان های کشور ابلاغ شده است.

ملازاده به مبنای کار ستاد صیانت و بازرسی های انجام شده طبق مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی، شورای اجتماعی و قانون 5 ساله ششم توسعه کشور که به تصویب مجلس شورای اسلامی رسیده، اشاره کرد و افزود: ارزیابی رتبه دستگاه های اجرایی دولتی و نهادهای عمومی غیردولتی در حوزه سلامت و آسیب های اجتماعی دارای مسئولیت، تأمین رضایت عمومی مردم و مراعات حقوق شهروندی انجام گرفته و مطابق با سازوکارهای مصوب شورای عالی اجتماعی کشور ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت نامناسب پوشش در ادارات خصوصی

وضعیت نامناسب پوشش در ادارات خصوصی