مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1395 ساعت 08:562017-02-26سياسي

رزمایش بزرگ دریایی ولایت 95 آغاز شد


مرحله نهایی رزمایش بزرگ دریایی ولایت 95 با اعلام رمز "یا زهرا" توسط امیر دریادار سیاری از عرشه پیشرفته ترین ناوشکن تمام ایرانی کشور آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر دریادار سیاری فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش پس از اعلام رمز "یا زهرا" و صدور فرمان آغاز مرحله نهایی رزمایش بزرگ دریایی ولایت 95 در بندر عباس، در جمع خبرنگاران حاضر و جزییات این رزمایش را تشریح کرد.

بر اساس این گزارش، در رزمایش بزرگ دریایی ولایت 95 که در محدوده ای به وسعت 2 میلیون کیلومتر مربع از تنگه هرمز، دریای عمان، شمال اقیانوس هند و تنگه باب المندب تا مدار 10 درجه در حال برگزاری است، یگان های شناور زیرسطحی و سطحی نیروی دریایی راهبردی ارتش با به همراه داشتن بالگردهای دریایی در قالب ناوگروه های دفاعی در عمق و در محورهای مشخص شده مستقر و ماموریت های محوله را برابر برنامه های تدوین شده اجرا می کنند.

همچنین بصورت همزمان تیپ های تکاور دریایی و عملیات ویژه در سرتاسر سواحل مکران تا فاصله 24 مایل دریایی معادل 44 کیلومتر مستقر و در راستای دفاع از آب های سرزمینی تمرینات مربوطه را به اجرا می گذارند.

علاوه بر بالگردهای دریایی مستقر در یگان های شناور، سایر یگان های پروازی نیروی دریایی راهبردی ارتش شامل هواپیماهای گشت شناسایی، هواناوها و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش بزرگ دریایی ولایت 95 آغاز شد

رزمایش بزرگ دریایی ولایت 95 آغاز شد