مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1395 ساعت 08:402017-02-26ورزشي

تجلیل از برترین های فرهنگی سمن های ورزش و جوانان استان


از داوران مجمع انتخاباتی سازمان های مردم نهاد و برترین های فرهنگی سمن های ورزش و جوانان دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا وسیما" مرکز کهگیلویه وبویراحمد،معاون فرهنگی و امور جوانان ورزش و جوانان استان با اشاره به ضرورت فعالیت سازمان های مردم نهاد در جامعه گفت: اگر مسائل و مشکلات جامعه با حضور و همکاری این قشر مورد بررسی قرار گیرد نتیجه بهتری به دست خواهد آمد.

رحمت الله شاکری از همه کسانی که با حوزه فرهنگی و امور جوانان ورزش و جوانان استان در دستگاه های مختلف همکاری داشته اند تقدیر کرد و افزود: فرهنگ نیاز اساسی جامعه است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

معاون فرهنگی و امور جوانان ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر توجه و توسعه زیرساخت های فرهنگی در جامعه گفت: هر چه زیرساخت های فرهنگی در جامعه بیشتر توسعه داده شوند مشکلات و معضلات کمتری را در جامعه شاهد خواهیم بود.

شاکری به نقش موثر سازمان های مردم نهاد استان در توسعه فرهنگ اشاره کرد و افزود: این سمن ها تاکنون همکاری و فعالیت های خوبی برای توسعه فرهنگ و کمک به کاهش معضلات داشته اند.

وی توسعه زیرساخت های فرهنگی را عامل مهمی در پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی عنوان کرد و ادامه داد: سازمان های مردم نهاد با توجه به سیاست کاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از برترین های فرهنگی سمن های ورزش و جوانان استان

تجلیل از برترین های فرهنگی سمن های ورزش و جوانان استان