مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1395 ساعت 08:252017-02-26بين الملل

امروز ؛ اغاز بکار نمایشگاه بین المللی املاک و مستغلات


چهارمین نمایشگاه بین المللی املاک و مستغلات ، با مدیریت اتحادیه صنف مشاوران املاک تهران امروز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران اغاز بکار می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما "این نمایشگاه با حضور شرکتهای از کشورهای اروپایی نظیر انگلیس ،ایتالیاو .

برگزار می شود.

این نمایشگاه را اتحادیه املاک و مستغلات و به همت مجموعه بانیان امید در حالی برگزار می کند که 107 شرکت داخلی و 23 خارجی با یکدیگر به رقابت می پردازند.

نمایشگاه بین المللی املاک و مستغلات از جمله نمایشگاه های پررونقی است که سالانه میلیون ها نفر را به سوی خود فرا می خواند و امسال هم نمایندگانی از قبرس، یونان، فرانسه، ایتالیا، عمان، ترکیه، دبی، گرجستان و قزاقستان نیز مشارکت فعال خواهند داشت و آخرین توانمندی خود را در معرض نمایش قرار خواهند داد.

مهم ترین اهداف برگزاری این نمایشگاه ؛ایجاد رونق و خروج از رکود در بازار ملک وجذب و هدایت سرمایه های داخلی و خارجی جهت ورود به این صنعت به منظور ایجاد رونق و توسعه بازار مسکن اعلام شده است.

تبیین اهمیت موضوع مسکن و جایگاه نخست آن در رشد ، رکود یا توسعه اقتصادی کشور، معرفی پهنه وسیع جذب سرمایه و فرصت های سرمایه گذاری در پروژه های مسکن و مستغلات در داخل کشور، معرفی توانمندی انبوه سازان و شرکت های بزرگ فعال در صنعت س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز ؛ اغاز بکار نمایشگاه بین المللی املاک و مستغلات

امروز ؛ اغاز بکار نمایشگاه بین المللی املاک و مستغلات