مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1395 ساعت 00:312017-02-25سياسي

شوک برگزاری مجمع ملی جبهه مردمی به اصلاح طلبان


برگزاری اولین مجمع ملی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی که نمایشی از وحدت و جدیت اصولگرایان برای ورود به عرصه انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم بود، - رقبای سیاسی این طیف را غافلگیر کرد.

حضور بیش از 3000 نفر از نیروهای سیاسی جریان انقلاب که فارغ از دسته بندی های سیاسی کنار یکدیگر قرار گرفته بودند، پیام روشنی برای جریانات منتقد اصولگرایی داشت و آن این بود که دیگر قرار نیست آنها برنده بازی اختلاف در جبهه اصولگرایی باشند.

راهبردهای رسانه های اصلاح طلبان در برابر وحدت اصولگرایان درست در شرایطی که نمایش وحدت اصولگرایی، رسانه های اصلاح طلب در فضای مجازی را دچار بهت کرده بود، اصلاح طلبان کوشش کردند تا از طریق انتشار خبرهایی درباره نتایج انتخابات درون تشکیلاتی اصولگرایان و یا تاکید بر غایبان نشست روز پنجشنبه، نوعی فضای تفرقه در جبهه نیروهای انقلاب را القا کرده و از این طریق، بر روند وحدت اصولگرایان اثر بگذارند.

با این همه، واکنش رسانه ها و بدنه اجتماعی اصلاح طلبان به وحدت گروه های انقلابی در جبهه مردمی، نشان از آن داشت که آنها حضور موثر این جبهه در انتخابات دوازدهم را به رسمیت شناخته و از حالا برای مقابله سیاسی با فرآیند وحدت و اثرگذاری این جبهه بر انتخابات برنامه ریزی می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شوک برگزاری مجمع ملی جبهه مردمی به اصلاح طلبان

شوک برگزاری مجمع ملی جبهه مردمی به اصلاح طلبان