مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اسفند 1395 ساعت 22:052017-02-25دانش

سال قبل 1624 دانشجو توسط خیرین در دانشگاه تهران بورسیه شدند


رییس هیأت مدیره بنیاد حامیان دانشگاه تهران گفت: از سال گذشته تاکنون 1624 نفر از دانشجویان دانشگاه تهران توسط این بنیاد بورسیه شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمود کمره ای در چهارمین جشنواره خیرین و واقفین دانشگاه تهران اظهار کرد: راه اندازی بنیاد حامیان دانشگاه تهران در خرداد 93 انجام شد و در حال حاضر دو سال و نیم از روز تأسیس این بنیاد می گذرد و در این مدت دانشجویان و دانشگاهیان به صورت مالی و غیر مالی با اختصاص وقت و حرفه از این بنیاد حمایت کرده اند.

وی ادامه داد: اخیراً فهرستی از مجموعه نیازهای دانشگاه تهران به صورت کلان مانند طرح توسعه و همچنین به صورت خرد تهیه شده است و از رییس سازمان توسعه و نوسازی درخواست کرده ایم تا ما را در راستای برآورد کردن این نیازها حمایت کنند.

رییس هیأت مدیره بنیاد حامیان دانشگاه تهران افزود: هدف دانشگاه تنها امور مالی نیست و اشاعه کار خیر و انفاق نیز در آن وجود دارد و ما در جامعه افراد ثروتمندی که پول زیادی دارند و این توفیق نصیب آنها شده است تا در راه خیر و اعتلای علم کشور هزینه کنند را کم نداریم.

کمره ای گفت: از سال گذشته تاکنون 1624 نفر دانشجوی بورسیه شده توسط بنیاد حامیان دانشگاه تهران حمایت شده اند و امیدواریم بتوانیم در آینده این تعداد را به 5000 نفر برسانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سال قبل 1624 دانشجو توسط خیرین در دانشگاه تهران بورسیه شدند

سال قبل 1624 دانشجو توسط خیرین در دانشگاه تهران بورسیه شدند