مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اسفند 1395 ساعت 19:502017-02-25سياسي

ضرورت به کارگیری اصول روان شناسی اسلامی در فعالیت های حوزویان


آیت الله مکارم شیرازی برضرورت به کارگیری اصول روان شناسی اسلامی در فعالیت های حوزویان تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما، آیت الله مکارم شیرازی در دیدار عصر امروز اعضای انجمن روان شناسی اسلامی، روان شناسی را زیربنای همه فعالیت های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و آموزشی در دنیای امروز و تاثیر گذار در تمام امور زندگی مردم ارزیابی کرد.

آیت الله مکارم شیرازی با اشاره به نقش مهم و اثر گذار به کار گیری اصول روان شناسی در فعالیت های حوزویان، از جمله تدریس، تحصیل، تبلیغ، امر به معروف و نهی از منکر و رفع مشکلات فردی و اجتماعی افزود: بنا بر این ضروری است که روان شناسی اسلامی به کار گرفته شود.

آیت الله مکارم شیرازی نیاز حوزویان را به آشنایی و به کار گیری اصول روان شناسی اسلامی از دیگر اقشار بیشتر توصیف و بر آموزش این اصول در حوزه ها تاکید کرد.

این مرجع تقلید فعالیت اعضای انجمن روان شناسی اسلامی را وظیفه خطیر و مهم برشمرد و گسترش کارهای جمعی در این باره و نیز اطلاع رسانی مستمر در زمینه فعالیت ها را به جامعه خواستار شد.

آیت الله مکارم شیرازی با بیان اینکه توجه به موضوع روان شناسی اسلامی در حوزه های علمیه، کمی دیر آغاز شده است و باید با فعالیت بیشتر جبران شود، بر لزوم توجه به آسیب های احتمالی استفاده بیش از اندازه از روان شناسی در ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت به کارگیری اصول روان شناسی اسلامی در فعالیت های حوزویان

ضرورت به کارگیری اصول روان شناسی اسلامی در فعالیت های حوزویان