مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اسفند 1395 ساعت 14:412017-02-25بين الملل

/اختصاصی فارس/ نپذیرفتن نسخه های نظام سرمایه داری عامل اصلی جنگ در سوریه


جنگ همه جانبه علیه سوریه 6 سال قبل آغاز شد و بدون شک اگر اسد مانند برخی سران کشورهای مرتجع منطقه سرسپردگی امپریالیسم را می پذیرفت شاید از نیش زهرآگین شرکت های چند ملیتی در امان می ماند.

- نپذیرفتن نسخه های نظام سرمایه داری عامل اصلی جنگ در سوریه جنگ همه جانبه علیه سوریه 6 سال قبل آغاز شد و بدون شک اگر اسد مانند برخی سران کشورهای مرتجع منطقه سرسپردگی امپریالیسم را می پذیرفت شاید از نیش زهرآگین شرکت های چند ملیتی در امان می ماند.

گروه بین الملل ": سعید نصیری فر - یوسف گنجی زاده؛ اگر به شش سال قبل باز گردیم شاید تصور آنچه امروز در سوریه اتفاق افتاده غیر قابل انتظار و باور باشد اما واقعیت های میدانی اثبات می کند دخالت کشورهای حامی تروریسم چیزی جز نابودی برای ملت سوریه باقی نگذاشته است.

بدون شک اگر بشار اسد مانند برخی سران کشورهای مرتجع منطقه سرسپردگی امپریالیسم را می پذیرفت و استقلال اقتصادی و سیاسی سوریه را به حراج می گذاشت شاید از زهر کشنده شرکت های چند ملیتی در امان می ماند اما واقعیت این است که اسد با بعضی حکام منطقه تفاوت دارد.

اعتقاد بشار اسد به هویت ملی در تمامی ابعاد بویژه در اقتصاد، موضوعی غیرقابل تحمل برای سردمداران نظام بحران زده سرمایه داری بود زیرا آنان خواهان پیوستن سوریه به نظم به اصطلاح نوین جهانی بودند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

/اختصاصی فارس/ نپذیرفتن نسخه های نظام سرمایه داری عامل اصلی جنگ در سوریه

/اختصاصی فارس/ نپذیرفتن نسخه های نظام سرمایه داری عامل اصلی جنگ در سوریه