مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اسفند 1395 ساعت 14:352017-02-25ورزشي

مربی تیم کانوپولو خراسان رضوی: چندین ماه است در استخر تمرین نداشته ایم


مربی و بازیکن تیم کانوپولو خراسان رضوی گفت: در حالی در مسابقات قهرمانی کشور شرکت کردیم که چند ماه است در استخر تمرین نداشته ایم.

- مربی تیم کانوپولو خراسان رضوی: چندین ماه است در استخر تمرین نداشته ایم مربی و بازیکن تیم کانوپولو خراسان رضوی گفت: در حالی در مسابقات قهرمانی کشور شرکت کردیم که چند ماه است در استخر تمرین نداشته ایم.

الهام تحقیقی در گفت وگو با ایسنا، درباره کسب مقام سومی تیم استان در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی مشهد اظهار کرد: تیم های اصفهان و البرز که توانستند در جایگاه اول و دوم قرار بگیرند، قوی ترین رقبای ما در مسابقات بودند، با این حال خیلی تلاش کردیم یک پای فینال باشیم.

او با اشاره به حضور 4 ملی پوش در تیم خراسان گفت: مهلا عاطفه دار، فرناز زینلی و مهتاب زهتاب به همراه من 4 ملی پوش خراسانی تیم هستیم.

بچه های تیم، یک سر و گردن از بازیکنان تیم های دیگر بالاتر بودند و به دنبال شکست رقبا بودیم اما در نهایت در رقابتی نزدیک به جایگاه سوم رسیدیم.

تحقیقی تصریح کرد: سال گذشته به دلیل مشکلاتی، مسابقات قهرمانی کشور برگزار نشد اما دو سال پیش تیم خراسان به مقام دوم کشور دست یافت.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه هیچ اسپانسری در این رشته نداریم و مسوولان نیز کم لطفی می کنند و حمایتی از این رشته به خصوص در بخش بانوان نداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مربی تیم کانوپولو خراسان رضوی: چندین ماه است در استخر تمرین نداشته ایم

مربی تیم کانوپولو خراسان رضوی: چندین ماه است در استخر تمرین نداشته ایم