مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اسفند 1395 ساعت 14:162017-02-25ورزشي

یک شهید گمنام در دانشکده فنی دختران شاهرود تدفین می شود


مسئول بسیج دانشجویی شهرستان شاهرود با اشاره به تشییع پیکر مطهر یک شهید گمنام در آستانه شهادت حضرت زهرا (س) در شاهرود گفت: در آستانه شهادت حضرت زهرا (س)، - یک شهید گمنام در شهرستان شاهرود تشییع و در دانشکده فنی دختران این شهر به خاک سپرده می شود.

اخبار دانشگاهی را از کانال اخبار دانشگاهی SNN.

ir" دنبال کنید محمد جلیلی، مسئول بسیج دانشجویی شهرستان شاهرود در گفت وگو با خبرگزاری دانشجو، با اشاره به تشییع پیکر مطهر یک شهید گمنام در آستانه شهادت حضرت زهرا (س) در شاهرود بیان داشت: در آستانه شهادت حضرت زهرا (س)، یک شهید گمنام در شهرستان شاهرود تشییع و در دانشکده فنی دختران این شهر به خاک سپرده می شود.

وی افزود: این شهید گمنام، روز دوشنبه، نهم اسفندماه وارد شاهرود می شود و مراسم استقبال دانشجویی از این شهید، ساعت 14 در میدان هفتم تیر (مقابل درب دانشکده فنی دختران) و مراسم وداع دانشجویی نیز همان روز ساعت 20:30 تا 23 در سالن ورزشی دانشکده فنی دختران برگزار خواهد شد.

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان شاهرود در مورد مراسم تشییع این شهید گمنام تصریح کرد: مراسم تشییع این شهید گمنام نیز با حضور آحاد مردم و دانشجویان شاهرود، دهم اسفند، ساعت 9 صبح از مقابل کانون بسیج جوانان شاهرود تشییع و در دانشکده فنی دختران شاهرود تدفین خواهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک شهید گمنام در دانشکده فنی دختران شاهرود تدفین می شود

یک شهید گمنام در دانشکده فنی دختران شاهرود تدفین می شود