مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اسفند 1395 ساعت 14:102017-02-25بين الملل

داعش از کودکان و افراد معلول برای حملات انتحاری در موصل استفاده می کند


یک ژنرال وابسته به ائتلاف ضد داعش گفت داعش کودکان و افراد معلول را به عنوان عامل انتحاری وادار می کند سوار خودروهای بمب گذاری شده و به اهداف مورد نظر در موصل حمله کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری فرانسه، به گفته مقام ها، این تاکتیک جنایتکارانه و وحشیانه بیانگر استیصال تروریست های داعش در شهر موصل است و نشان می دهد که شکست این تروریست ها اجتناب ناپذیر شده است.

بر اساس گزارش ها، تروریست های داعش در جریان درگیری ها در موصل و دیگر مناطق عراق هر چه بیشتر از تاکتیک استفاده از کامیون های بمب گذاری شده استفاده می کنند.

ژنرال مات ایسلر، یک مقام نیروهای هوایی آمریکا و ائتلاف تحت رهبری این کشور برای مبارزه با داعش در گفت وگو با خبرنگاران گفت: گروه تروریستی داعش اقدام به استفاده از تاکتیک زور و فشار برای استفاده از خودروهای انتحاری روی آورده زیرا با کمبود عوامل انتحاری متمایل به حمله مواجه شده است.

وی تصریح کرد: ما شاهد بودیم که آنها افرادی را با زور سوار بر خودروهای انتحاری کرده، آنها را پشت فرمان قرار دادند و دست وپایشان را به خودرو زنجیر کردند.

ما دیدیم که آنها کودکان را به عنوان راننده های این خودروهای انتحاری سوار آنها کردند، کسانی را که حتی نمی توانستند راه بروند سوار به خودروها کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داعش از کودکان و افراد معلول برای حملات انتحاری در موصل استفاده می کند

داعش از کودکان و افراد معلول برای حملات انتحاری در موصل استفاده می کند